Sousedé
Sousedská akce, a to přímo mezinárodní! To je unikátní aktivita, kterou připravuje centrum Kalyna pro všechny, kteří rádi tráví čas s rodinou a poznávají a učí se nové věci. Na tomto jednodenním setkání nepůjde jen o zábavu a sportovní aktivity, ale i o posílení tolerance vzájemným sdílením specifik české a ukrajinské kultury. Pojďme poznat Ukrajinu v jiné podobě než jí známe z médií, v příjemné a přirozené formě sousedského setkání s informacemi a úkoly z různých oblastí.
Kalyna – Komunitní uprchlické centrum, z. s.
Cíle projektu
Chceme, aby se lidé z Čech i Ukrajiny mohli setkat na jednom místě. Akce bude věnovaná vzájemnému poznání pomocí kvízů a soutěží, týkající se znalostí ČR a Ukrajiny .Na místě budou připraveny stanoviště pro děti s různými úkoly, nebude chybět prostor na odpočinek a občerstvení.
Jednodenní akce se uskuteční na dobře dostupném místě, ve víkendovém termínu, abychom maximalizovali počet potenciálních návštěvníků, nejen z městského obvodu Dukla. Bude k dispozici 10 – 15 stanovišť s různým zaměřením.
Návštěvnost akce předpokládáme v počtu minimálně 200 lidí a počítáme s tím, že by se z ní do budoucna mohla stát tradiční sousedská akce městského obvodu Dukla. Propagace bude probíhat především přes FB a instagram – přes účet Kalyny i naše další podporovatele. Dále spolupracujeme s městským obvodem Dukla, který nám také zajistí propagaci a rovněž předpokládáme spolufinancování z jejich strany. Kromě online reklamy počítáme i s výlepem plakátů a letáky.
Akce se uskuteční po letních prázdninách, dne 15. 9 v odpoledních hodinách. Na organizaci budou vyčleněni 3 pracovníci/koordinátoři, kteří budou akci připravovat ve spolupráci s dobrovolníky centra.
Vstup na akci bude zdarma.
Cílová skupina
- Děti a mládež
- Handicapovaní
- Senioři
- Maminky s dětmi
- Kultura
- Sport
- Jiné (uveďte níže)
Klíčové aktivity
Přípravná fáze projektu:
Zahájení pravidelných porad s koordinátory projektu a dobrovolníky.
Komunikace s městským obvodem – upřesnění místa konání – plánujeme veřejné hřiště v lesoparku
Zajištění všech organizačních detailů vč. vybavení – sportovní a další pomůcky, nutné pro zajištění akce
Oslovení partnerů a následná komunikace s nimi
Kontaktování dalších spolupracovníků, pravidelné porady s nimi
Zajištění všech potřebných nákupů vč. drobných cen do soutěží a občerstvení
Propagace před konáním akce
Propagační aktivity – reportáže/upoutávky na sociálních sítích a webu klubu, grafický návrh a vytištění plakátů/letáků, využití plakátovacích ploch ve městě, umístění letáku na frekventovaná místa nejen na Dukle, ale např. i v turistickém informačním centru
aj. Propagace v dalších skupinách na sociálních sítích, přes naše partnery
Realizace akce dne 15 9. v odpoledních hodinách
Personální a materiální zajištění, pozvání hostů a partnerů akce. Přítomnost organizátorů po celou dobu akce a následný úklid.
Konečná fáze projektu:
Poděkování partnerům a spolupracovníkům, vyúčtování projektu
Harmonogram
Květen – vytvoření týmu pro případnou realizaci projektu
Červen – v případě získání podpory na Burze filantropie příprava obsahu soutěžních stanovišť, další personální zajištění (dobrovolníci)
Červenec/srpen – uzavření smluv s donátory, přípravné práce, pravidelné týdenní schůzky týmu, propagace (příprava grafiky a tisk letáků, plakátů), spuštění reklamy na FB
Září – finální příprava programu, propagace – FB, výlep plakátů a roznos letáků - přelom srpen/září, realizace akce 15. 9.
Září – prosinec – dokončovaní práce – poděkování, vyúčtování
Rozpočet
Koordinátoři akce (3) – mzdové náklady celkem 30.000 Kč
Materiální vybavení akce – sportovní a další pomůcky, potřeby na tvoření pro jednotlivá stanoviště – 9.000 Kč
Grafika letáků a plakátů: 1.000 Kč
Tisk letáků A2 (11ks) a A5 (600 ks): 4.500 Kč
Reklama na výlepových plochách – plakát A2, 9 ks, po dobu 3 týdnů: 2.300 Kč
FB reklama: 2.000 Kč
Drobné kancelářské prostředky (toner): 1.200 Kč
Celkem: 50.000 Kč
Požadavek od donátorů Burzy filantropie
20.000 Kč