Přeskočit na obsah Přeskočit na navigaci Přeskočit na navigaci

Dopoledne do práce, odpoledne na výlety!

4. místo ( 10 %)

Pro naše pracovníky s intelektovým znevýhodněním je nutností nová bezpečná 9-místní dodávka, neboť stará dodávka nám dosloužila. Díky nové dodávce můžeme naše pracovníky uklízeče i nadále rozvážet na zakázky, pracovníkům skartovačům můžeme i nadále přivážet stále další papír a tím všem dávat práci. Když mají práci a za ni plat, mohou bydlet v našem chráněném bydlení či podpoře samostatného bydlení. Odpoledne, po práci, o víkendech, mohou společně cestovat za kamarády, poznávat nová místa, aj.

Skok do života o.p.s.

Cíle projektu

Cílem projektu je pořídit novou multifunkční dodávku pro každodenní zajištění úklidových zakázek našeho sociálního podniku a pro odpolední převoz našich klientů, využívajících i další naše sociální služby.

Dílčí cíle:
- Díky nové dodávce zachováme počet denních úklidových zakázek
- Díky nové dodávce zachováme objem skartace pro naše pracovníky s postižením skartovače.
- Díky nové dodávce zachováme 1 pracovní úvazek pracovního asistenta/řidiče zajišťujícího rozvoz a svoz 8 uklízečů, dopomoc a kontrolu jejich práce
- Díky nové dodávce se budou moci zúčastnit odpoledních a víkendových aktivit pracovníci se znevýhodněním a také další klienti Skoku, zejména využívající služby chráněného bydlení, neboť nebudou muset řešit finance za dopravu.

Zajistíme bezpečnější přepravu pracovníků s postižením na zakázky a dále našich klientů na odpolední a víkendové aktivity. To je pro nás zásadní, poskytovat převozy v bezpečném automobilu. Současné auto nám dosloužilo a zejména pro udržení pracovních míst našich pracovníků s postižením, je nezbytný nákup nového. Denně se jedná o 5-6 úklidových zakázek v Hradci Králové, jsou to hlavně úklidy společných prostor panelových domů, kde uklízí jednotlivé skupiny pracovníků s postižením a je potřeba je ráno rozvézt a v poledne zase přivézt z různých míst v Hradci Králové. Na tuto činnost nelze využívat MHD, neboť veškeré pomůcky (mopy, kýble apod.) úklidové prostředky vezou s sebou.

Cílová skupina

  • Handicapovaní

Klíčové aktivity

I, Červen – září 2024: oslovení partnerů, donátorů s prosbou o finanční podporu projektu
II. Červen 2024: výběr a pořízení dodávky, složení 20% celkové hodnoty
III. Říjen 2024: Zajištění polepu dodávky, prezentace donátorů
IV, Říjen - prosinec 2024: vypořádání daru
V, Červen 2024 – prosinec 2024: užívání dodávky pro práci a volný čas v komunitě.
VI. Červen – prosinec 2024: PR a reklama - informace o projektu budou vyvěšeny na webových stránkách www.skokdozivota.cz, dále pak na sociálních sítích, které hojně využíváme, Instagram, Facebook. Bude natočen krátký spot.

Harmonogram

I, Červen – září 2024: oslovení partnerů, donátorů s prosbou o finanční podporu projektu
II. Červen 2024: výběr a pořízení dodávky, složení 20% celkové hodnoty
III. Říjen 2024: Zajištění polepu dodávky, prezentace donátorů
IV, Říjen - prosinec 2024: vypořádání daru
V, Červen 2024 – prosinec 2024: užívání dodávky pro práci a volný čas v komunitě.
VI. Červen – prosinec 2024: PR a reklama - informace o projektu budou vyvěšeny na webových stránkách www.skokdozivota.cz, dále pak na sociálních sítích, které hojně využíváme, Instagram, Facebook. Bude natočen krátký spot.

Rozpočet

50 000 Kč uhrazení nákladů spojených s nákupem dodávky.

Požadavek od donátorů Burzy filantropie

50.000 Kč

Hlavní partneři Burzy filantropie

více

Web burzafilantropie.cz vznikl díky unikátní spolupráci Koalice nevládek Pardubicka, z.s. (KONEP) a Pardubického kraje a za finančního příspěvku realizátorů Burzy filantropie ve Zlínském kraji (Poradenské a krizové centrum) a Královéhradeckém kraji (Krajský úřad Královéhradeckého kraje).