Galavečer charitativního spolku ATENA
Galavečer charitativního spolku ATENA u příležitosti představení kalendáře s podtitulem "Probouzím vílu v sobě". Modelkami kalendáře jsou onkologicky nemocné ženy a výtěžek z jeho prodeje poputuje právě onkologicky nemocným. V průběhu večera proběhne dražba šatů společnosti ZOOT, v kterých se ženy do kalendáře fotily. Představíme hymnu onkologicky nemocných a spustíme projekt ATENA dětem, jehož snahou je DLOUHODOBÁ pomoc dětem, které přišly kvůli onkologickému onemocnění o rodiče.
Spolek ATENA
Cíle projektu
Cílem akce je, kromě představení aktivit spolku, spuštění prodeje kalendáře, přičemž veškerý výtěžek poputuje na pomoc onkologicky nemocným. Dále představíme projekt ATENA dětem, jehož cílem je dlouhodobá pomoc dětem, které přišly kvůli onkologickému onemocnění o rodiče. Naší snahou je pro akci (a všechny aktivity spolku) nadchnout nové partnery, abychom mohli pomáhat ještě více a rozšiřovat nabídku služeb pro onkologicky nemocné. Současně je akce pojata jako poděkování všem, kteří společně s námi pomáhají a zejména pak pro samotné pacienty.
Cílová skupina
- Děti a mládež
- Maminky s dětmi
- Kultura
- Zdravotnictví
- Jiné (uveďte níže)
Klíčové aktivity
Program večera:
Křest kalendáře - Probouzím vílu v sobě
Dražba šatů společnosti ZOOT
Představení videoklipu k hymně onkologicky nemocných - symbolu naděje a víry v uzdravení
Dražba obrazů Maxima Havlíčka a Rickyho Paclíka
Hudební show v podání Karla Havlíčka
Představení limitované kolekce triček z dílny umělce Marka Číhala a módní návrhářky Petry Ptáčkové
VIP hosté
Harmonogram
termín konání akce: 20.9.2024, 19 hod
Rozpočet
Rozpočet akce:
- pronájem prostor pro konání akce - 42 500 Kč
- technické zajištění akce a vybavení - 46 350 Kč
- catering - 50 000 Kč (částečně barterově)
- personální zajištění akce - 9 000 Kč
- doprovodný program, hosté - pro bono, pouze cestovní náklady cca 20 000 Kč
- záznam akce - 7 000 Kč
- dekorace, dárky pro pacienty - barter
- tiskoviny, promo akce - barter
Požadavek od donátorů Burzy filantropie
75 000 Kč - na částečné pokrytí nákladů na pronájem prostor a technické zajištění akce