Obnova klubovny s velkým dopadem
Klubovna byla postavena v roce 1987, stav odpovídá době užívání. Je využívána téměř 400 členy střediska, slouží také jako zázemí pro mnohé regionální vzdělávací a výchovné akce. Stav sociálního zařízení ani kapacita klubovny již nejsou v souladu s užitím.
Prosíme o pomoc na rekonstrukci sociálního zařízení, pro soulad s nařízeními a možnost klubovnu dále využívat a zároveň na rekonstrukci místnosti sloužící jako kuchyně pro zařízení její multifunkčnosti, aby mohla sloužit i pro schůzky dětí.
Junák - český skaut, středisko Psohlavci Uherské Hradiště, z. s.
Cíle projektu
Mise projektu je v souladu s vizí našeho střediska, která mj. hovoří o dostupnosti skautingu v rostoucí kvalitě. Mise tohoto projektu je tedy podpoření zázemí pro možnost:
A. Zkapacitnění současných prostor skrze novou multifunkci pro možnost pořádání družinových schůzek
B. Bezpečné zázemí sociálního zařízení, kam se děti nebudou bát chodit
I. Do konce května 2025 bude zajištěna nová prostorová kapacita pro pořádání schůzek alespoň pro jednu družinu navíc oproti současnému stavu.
II. Do konce května 2025 budou plně rekonstruovány sociální zařízení (dívčí i chlapecké) s vyšší mírou bezpečnosti než současnou a s vyšší uživatelskou spokojeností zejména dětí.
III. Nově rekonstruované prostory budou od svého spuštění v souladu s environmentálními cíli (budou energeticky méně náročné jak spotřebou elektrické energie, tak spotřebou vody).
Cílová skupina
- Děti a mládež
- Kultura
- Sport
- Životní prostředí
Klíčové aktivity
I. Sběr podnětů od všech členů střediska (včetně dětí) na budoucí podobu a požadavky
II. Vizualizace, konečná podoba řešení
III. Projektová dokumentace
IV. Funding pro možnost zajištění vlastních a dalších zdrojů (MŠMT, Město UH, Darujme.cz)
V. Přípravné práce svépomocí
VI. Výběrové řízení na dodavatele
VII. Samotná realizace
VIII. Pilotní provoz
IX. Závěrečná zpráva a vyhodnocení projektu a cílů
Harmonogram
Červen, Červenec, Srpen 2024 - Sbírání podnětů od všech členů střediska (včetně dětí) na budoucí podobu a požadavky
Záři, Říjen 2024 - Konečná podoba budoucího stavu užití
Listopad, Prosinec 2024 - Projektová dokumentace, žádost o dotace na město Uherské Hradiště
Leden 2025 - Předpřípravné práce svépomocí (zejména bourání, vyklízení, zajištění přechodného řešení), žádost o dotace na MŠMT
Únor 2025 - finální výběr dodavatele formou výběrového řízení (minimálně 3 přihlášení)
Březen, Duben, Květen 2025 - realizace
Červen 2025 - pilotní provoz a konec projektu
Rozpočet
Náklady
Osobní náklady: 0 kč
Materiální náklady: 25 000 kč
Zařízení a vybavení: 70 000 kč
Projekt realizace: 30 000 kč
Služby - dodavatelské řešení: 350 000 kč
Služby - poplatky za odpad (kontejnery): 10 000 kč
Celkem: 485 000 kč
Výnosy:
Vlastní zdroje: 245 000 kč
Sbírka Darujme.cz: 50 000 kč
Burza Filantropie: 50 000 kč
Dotace z MŠMT: 110 000 kč
Dotace z města UH: 30 000 kč
Celkem: 485 000 kč
Požadavek od donátorů Burzy filantropie
50 000 kč