Přeskočit na obsah Přeskočit na navigaci Přeskočit na navigaci

Pohled za obzor: Raději dříve než později

Psychická pohoda začíná v rodině.
Naše cesta začíná u těch nejmenších – u dětí a jejich rodičů. Právě v tomto křehkém a zásadním období pokládáme pevné základy vnitřní harmonie a komplexního well-beingu.
Pomáháme rodičům a dětem pečovat o duševní pohodu a vzájemnou důvěru hravou, laskavou a přirozenou formou:
- Interaktivní workshopy pro děti
- Podpůrné programy pro rodiče
- Zážitkové aktivity pro celé rodiny
- Vzdělávací setkání
Propojujeme dětskou fantazii a moudrost dospělých.

Spokojení LIŠÁCI z.s.

Cíle projektu

Největším pokladem je spokojený život.

Pojďme společně informovat o prevenci psychické odolnosti a rizikového chování. Pojďme společně pokračovat v budování pevných základů zdravé sebedůvěry.
Specifickým cílem našeho projektu je podpora a prevence duševního zdraví v rámci wellbeingu dětí a rodičů. Realizovat workshopy zaměřené na vnitřní harmonii.
Za měřitelný cíl považujeme zvýšení sebedůvěry u našich účastníků a rodin díky možnosti setkávání a individuálních konzultací v případě potřeby.
Naše aktivity probíhají v bezpečném a respektujícím prostředí. Zohledňujeme aktuálními trendy dnešní doby.
Postupně bychom rádi náš projekt šířili do širšího vědomí naší společnosti s důrazem na zájem o prevenci duševního zdraví a prevence rizikového chování. Tento projekt navazuje na naše předchozí aktivity a výhledově bychom chtěli udržet tato setkání nejen pro rok 2025.
Věnujme dětem pozornost! Tvoříme společnou budoucnost!

Cílová skupina

  • Děti a mládež
  • Maminky s dětmi
  • Prevence drogově závislých

Klíčové aktivity

Mezi klíčové aktivity projektu řadíme vzdělávací aktivity, komunitní setkávání a Rodinný festival, který v tomto roce bude součástí Zahradní slavnosti s cílem podpořit vznik víceúčelového komunitního centra.

- Mapování potřeb společnosti
- Spolupráce – město, kraj, volnočasové organizace, školy, odborníci, všechny věkové skupiny
- Tvorba a naplňování cílů
- Kalendář našich aktivit (plánování s ohledem na další akce ve městě) + akce ve spolupráci s druhými
- Školení, seberozvoj členů spolku
- Podpora wellbeingu v rodinách
- Financování – tvorba rozpočtu (finanční partneři, dotace, nabídky, poptávky, materiální pomoc a další)
- Tvorba a distribuce marketingových materiálů – propagace.
- Materiální zajištění, pronájem
- Pozvání našich partnerů a podporovatelů – udržování dobrých vztahů
- Realizace každého setkání – harmonogram, technické zázemí, úklid
- Zhodnocení setkání - poděkování, fakturace
- Vyhodnocení celého projektu

Harmonogram

1.1.2025 - 31.12.2025
Leden 2025 – Příprava propagačních materiálů. Aktualizace webu. Vyúčtování roku 2024.
Zdravý rozvoj dětí – Techniky na zklidnění a soustředění mysli.
Jaro 2025 – Zdravý rozvoj dětí – Moje hodnoty, Základy první pomoci, Velikonoční tvoření, Spoluúčast na dětských dnech, Projekty ve školách
Léto 2025 – Komunitní setkávání v rámci dětských dnů a letních posezeních, vzdělávací aktivity
Podzim 2025 – Zahradní slavnost a Rodinný festival, Zdravý rozvoj dětí – Prevence šikany, Překonávání překážek, Umění komunikace a další. Máme rozjednané pokračování besedy s Mariánem Jelínkem s důrazem na Psychickou odolnost u dětí. .
Zima 2025 – Setkání s členy spolku a veřejností. Vyúčtování a vyhodnocení projektu. Začínáme tvořit výroční zprávu a stanovujeme si cíle pro rok 2026.

Rozpočet

Celkový plánovaný rozpočet projektu:
50 000 Kč – externí lektoři pro větší besedy a zážitková setkání, Konkrétně besedy: s panem Mariánem Jelínkem na Psychickou odolnost, Základy první pomoci
15 000 Kč – pronájem místa, technického zabezpeční akce apod.
20 000 Kč – Rodinný festival: Koordinátor akce, materiál na dílničky, aktivity pro účastníky, pronájem
30 000 Kč – Cyklus podzimních besed „wellbeing rodin/osobní wellbeing“: celkem 10 setkání (3x pro rodiče a děti, 5x pro dětské skupiny,2x pro maminky): tisk materiálů pro účastníky, marketingová propagace – tisk letáků, barva do tiskárny, pořízení flipchartu, lektoři, pronájem
30 000 Kč – personální zajištění celoročních aktivit spolku (účetní služby, marketingové a grafické služby, personální zajištění aktivit)

Požadavek od donátorů Burzy filantropie

75 000 Kč

Hlavní partneři Burzy filantropie

více

Web burzafilantropie.cz vznikl díky unikátní spolupráci Koalice nevládek Pardubicka, z.s. (KONEP) a Pardubického kraje a za finančního příspěvku realizátorů Burzy filantropie ve Zlínském kraji (Poradenské a krizové centrum) a Královéhradeckém kraji (Krajský úřad Královéhradeckého kraje).