Přeskočit na obsah Přeskočit na navigaci Přeskočit na navigaci

Sousedé

7. místo ( 5 %)

Sousedská akce, a to přímo mezinárodní! To je unikátní aktivita, kterou připravuje centrum Kalyna pro všechny, kteří rádi tráví čas s rodinou a poznávají a učí se nové věci. Na tomto jednodenním setkání nepůjde jen o zábavu a sportovní aktivity, ale i o posílení tolerance vzájemným sdílením specifik české a ukrajinské kultury. Pojďme poznat Ukrajinu v jiné podobě než jí známe z médií, v příjemné a přirozené formě sousedského setkání s informacemi a úkoly z různých oblastí.

Kalyna – Komunitní uprchlické centrum, z. s.

Cíle projektu

Chceme, aby se lidé z Čech i Ukrajiny mohli setkat na jednom místě. Akce bude věnovaná vzájemnému poznání pomocí kvízů a soutěží, týkající se znalostí ČR a Ukrajiny .Na místě budou připraveny stanoviště pro děti s různými úkoly, nebude chybět prostor na odpočinek a občerstvení.

Jednodenní akce se uskuteční na dobře dostupném místě, ve víkendovém termínu, abychom maximalizovali počet potenciálních návštěvníků, nejen z městského obvodu Dukla. Bude k dispozici 10 – 15 stanovišť s různým zaměřením.

Návštěvnost akce předpokládáme v počtu minimálně 200 lidí a počítáme s tím, že by se z ní do budoucna mohla stát tradiční sousedská akce městského obvodu Dukla. Propagace bude probíhat především přes FB a instagram – přes účet Kalyny i naše další podporovatele. Dále spolupracujeme s městským obvodem Dukla, který nám také zajistí propagaci a rovněž předpokládáme spolufinancování z jejich strany. Kromě online reklamy počítáme i s výlepem plakátů a letáky.

Akce se uskuteční po letních prázdninách, dne 15. 9 v odpoledních hodinách. Na organizaci budou vyčleněni 3 pracovníci/koordinátoři, kteří budou akci připravovat ve spolupráci s dobrovolníky centra.

Vstup na akci bude zdarma.

Cílová skupina

  • Děti a mládež
  • Handicapovaní
  • Senioři
  • Maminky s dětmi
  • Kultura
  • Sport
  • Jiné (uveďte níže)

Klíčové aktivity

Přípravná fáze projektu:

Zahájení pravidelných porad s koordinátory projektu a dobrovolníky.

Komunikace s  městským obvodem – upřesnění místa konání – plánujeme veřejné hřiště v lesoparku

Zajištění všech organizačních detailů vč. vybavení – sportovní a další pomůcky, nutné pro zajištění akce

Oslovení partnerů a následná komunikace s nimi

Kontaktování dalších spolupracovníků, pravidelné porady s nimi

Zajištění všech potřebných nákupů vč. drobných cen do soutěží a občerstvení

Propagace před konáním akce

Propagační aktivity – reportáže/upoutávky na sociálních sítích a webu klubu, grafický návrh a vytištění plakátů/letáků, využití plakátovacích ploch ve městě, umístění letáku na frekventovaná místa nejen na Dukle, ale např. i v turistickém informačním centru
aj. Propagace v dalších skupinách na sociálních sítích, přes naše partnery

Realizace akce dne 15 9. v odpoledních hodinách

Personální a materiální zajištění, pozvání hostů a partnerů akce. Přítomnost organizátorů po celou dobu akce a následný úklid.

Konečná fáze projektu:

Poděkování partnerům a spolupracovníkům, vyúčtování projektu

Harmonogram

Květen – vytvoření týmu pro případnou realizaci projektu

Červen – v případě získání podpory na Burze filantropie příprava obsahu soutěžních stanovišť, další personální zajištění (dobrovolníci)

Červenec/srpen – uzavření smluv s donátory, přípravné práce, pravidelné týdenní schůzky týmu, propagace (příprava grafiky a tisk letáků, plakátů), spuštění reklamy na FB

Září – finální příprava programu, propagace – FB, výlep plakátů a roznos letáků - přelom srpen/září, realizace akce 15. 9.

Září – prosinec – dokončovaní práce – poděkování, vyúčtování

Rozpočet

Koordinátoři akce (3) – mzdové náklady celkem 30.000 Kč

Materiální vybavení akce – sportovní a další pomůcky, potřeby na tvoření pro jednotlivá stanoviště – 9.000 Kč

Grafika letáků a plakátů: 1.000 Kč

Tisk letáků A2 (11ks) a A5 (600 ks): 4.500 Kč

Reklama na výlepových plochách – plakát A2, 9 ks, po dobu 3 týdnů: 2.300 Kč

FB reklama: 2.000 Kč

Drobné kancelářské prostředky (toner): 1.200 Kč

Celkem: 50.000 Kč

Požadavek od donátorů Burzy filantropie

20.000 Kč

Hlavní partneři Burzy filantropie

více

Web burzafilantropie.cz vznikl díky unikátní spolupráci Koalice nevládek Pardubicka, z.s. (KONEP) a Pardubického kraje a za finančního příspěvku realizátorů Burzy filantropie ve Zlínském kraji (Poradenské a krizové centrum) a Královéhradeckém kraji (Krajský úřad Královéhradeckého kraje).